بررسی حوله خشک کن های ایساتیس

خرید حوله خشک کن

در دنیای امروز علاوه بر تغییر معماری خانه ها سایر تجهیزات مرتبط نیز با تغییرات بسیاری همراه شده اند و پیشرفت در تاسیسات منزل در ابعاد متعدد شرایط مطلوب و آسان تری را در روند زندگی افراد ایجاد کرده است. در این میان تاسیسات گازی نیز در کنار سایرین تغییرات پر رنگ و عمده ای را پشت سر گذاشتند تا اینکه به میزان چشم گیری تاسیسات گازی قدیمی تر از فضای خانه ها حذف و جایگزین هایی در قالب های متعدد به روی کار آمدند. پکیج، شوفاژ و رادیاتور نام هایی آشنا هستند که با قرار گرفتن در خانواده سیستم های گرمایشی روند ساخت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری را با تغییرات مفیدی همراه نموده اند. حوله خشک کن ها نیز در این دسته قرار دارند که در سرویس بهداشتی و یا حمام بسیاری از خانه های ما تعبیه شده است. البته در این مبحث سعی داریم حوله خشک کن ایساتیس را به عنوان بهترین برند آشنا برای افرادی که راغب به خرید این محصول هستند، معرفی نماییم.

حوله خشک کن های ایساتیس

حوله خشک کن ایساتیس چیست؟

همه ما حوله خشک کن ها را در فضاهایی چون حمام، سرویس بهداشتی، استخر و …. مشاهده نموده ایم و با بسنده کردن به نامش، کارآیی آن را فقط منحصر به خشک نمودن حوله پنداشته ایم. در واقع باید بگوییم حوله خشک کن ها‌ با قرار گیری در قالب یک نوع رادیاتور؛ علاوه بر گرم کردن فضا وابسته به کارکرد موتورخانه، و استفاده به جای رادیاتورهای معمولی در زیبایی محیط نیز بسیار موثر عمل خواهند کرد. روند

طراحی حوله خشک کن‌ ایساتیس به گونه ‌ای است که با اشغال کمترین حجمی از فضا، به سهولت بر روی دیوارها نصب می شوند. که البته بهتر است این کار به متخصص این حوزه سپرده شود تا فاکتور هایی چون میزان فاصله از سقف و دیوار و دیگر مراحل نصب مدنظر قرار داده شوند. توجه داشته باشید که عدم اطلاعات کافی هنگام نصب؛ سبب مواجه شدنمان با خطراتی چون نشت آب و یا ترکیدن لوله … خواهد شد. البته رادیاتور های پنلی ایساتیس دارای قابلیت نصب از هر دو جهت بوده که  جهت نصب به تجهیزاتی چون شیر ترموستات، شیر هواگیری و سایر تجهیزات جانبی نیاز است.

در واقع حوله خشک کن ها دارای روند کاری مشابهی چون رادیاتور ها هستند که آب داغ مورد نیاز خود را وابسته به موتورخانه مرکزی یا پکیج تامین خواهند کرد.البته که تعداد لوله ها در این حوله خشک کن‌ها یکسان نیست و وابسته به فضای حمام دارای تفاوت می باشد که با شروع گردش آب داغ در تمامی لوله ها؛ رطوبت موجود در فضا کاسته و دمای هوا را بالا می برد.

مزیت های انتخاب حوله خشک کن ایساتیس

  • فشار کاری در حوله خشک کن های ایساتیس ۶بار است
  • امکان اتصال به هر یک از پکیج های خانگی را دارا است
  • محدوده دمایی در حوله خشک کن ایساتیس حدود ۹۰ درجه سانتی گراد است
  • مورد استفاده و مناسب در محیط هایی چون حمام یا استخر که دارای رطوبت بالا می باشند
  • توجه داشته باشید که ‌تعداد لول ها در هر فضایی بنا بر مساحت و میزان رطوبت متفاوت است برای مثال حمام هایی با متراژ بالاتر و درصد رطوبت قابل توجه و با مساحت ۴ متر یک حوله خشک کن ایساتیس با ۱۰ لول مناسب نیست.
  • حوله دارای خشک کن های ایساتیس با روکش سفید و تقریبا براق هستند

ویژگی های فنی در حوله خشک کن های ایساتیس

  • حوله خشک کن ایساتیس نسبت به سایر مدل ها دارای تجهیزات رایگان و مضاعفی چون شیر هواگیری و در پوش دارا است
  • دارای دیواره با ضخامت ۱.۲ میلیمتر و نیز لوله با قطر ۲۲ میلیمتر است

خرید حوله خشک کن

انواع حوله خشک کن از لحاظ جنسیت

انواع حوله خشک کن های موجود در بازار را از بعد جنسیتی در ۳ گروه تقسیم بندی می کنیم که هر کدام دارای ویژگی خاص مربوط به خود هستند :

حوله خشک کن های شیشه‌ای

حوله خشک کن های شیشه ای و دارا بودن وزن کمتر و سبکتر نسبت به سایر جنسیت ها و البته اشغال زمان کمتری برای نصب؛ محبوبیت بسیاری را از آن خود کرده است. این نوع حوله خشک کن ها از لحاظ طیف رنگی و مدل و تنوع در زمینه وسیعی قرار می گیرند. شفافیت این جنسیت از حوله خشک کن ها به دلیل قرار گرفتن در معرض دمای بالا می باشد.

حوله خشک کن استیل یا فولادی

رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مدل حوله خشک کن در برند ایساتیس، نوع استیل آن است که فولاد ضد زنگ اولین و مهمترین متریال آن محسوب می گردد. این حوله خشک کن نسبت به سایر مدل ها با جنسیت های متفاوت دارای وزن بالاتری بوده و پروسه دشوارتری را برای نصب طی می کند.

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن های آلومینیومی علاوه بر دارا بودن وزن کمتر نسبت به نوع فولادی؛ برای ارسال به شهرستان ها و یا مناطق دیگر از دفتر مرکزی به عنوان اولین اولویت قرار می گیرد چرا که حمل آسان تری را دارا است و هزینه کمتری را شامل می شود.

البته که این دسته بندی تنها وابسته با جنسیت حوله خشک کن ها صورت نمی گیرد و از نظر مدل یا نوع نصب نیر در ۳ گروه دیواری، ایستاده و نصب شده به کف قرار می گیرند.

 

نوع کارکرد حوله خشک کن

همانطور که اشاره نمودیم تنها حوله خشک کن ها را از لحاظ جنسیت گروه بندی نمی کنند بلکه از هر بعدی نیز می توانیم آن ها را از یکدیگر مجزا نماییم :

سیستم الکتریکی

سیستم های الکتریکی خود به تنهایی نوعی سیستم گرمایشی تلقی می گردد که به المنت های سیستم های الکتریکی مجهز شده و سبب ارتعاش گرما در فضا می شود. برخی از انواع سیستم های الکتریکی موجود که در درون تیوب هایشان المنت های خشک تعبیه شده اند قادر خواهند بود که گرمای مورد نیاز را تامین کنند. گروه دیگر این سیستم های الکتریکی وابسته به روغن یا آب و المنت های خیس تعبیه شده این کار را انجام می دهند. این گروه از سیستم الکتریکی مورد استفاده در تمامی فصول سال بوده که با بهره وری از گرمایش سیال کاربردش را اجرایی می کند.

هیدرولیکی

حوله خشک کن های هیدرولیکی گرمای مورد نیاز خود را وابسته به همان گرمای سیستم مرکزی یا رادیاتور معمولی به دست می آورند؛ به همین سبب در پروسه بکارگیری این نوع سیستم نیاز است تا وابسته به سیستم مرکزی ساختمان یا همان رادیاتورهای معمولی عمل نماییم.

 

 در هنگام انتخاب و خرید حوله خشک کن باید چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم

زمانی که تصمیم به خرید حوله خشک کن ایساتیس می گیریم در حال خرید یک محصول حساس و در عین حال مهم برای ساختمان مسکونی و یا اداری هستیم. پس باید با توجه به برخی فاکتورها برای خرید قطعی اقدام نماییم :

اندازه و ظرفیت گرمایشی

قبل از انتخاب دستگاه مدنظر میزان خروجی مورد نیاز وابسته به حالت های استاندار را معین نمایید. بر این اساس؛ برای هر یک متر مربع از فضا باید چهارصد بی تی اس اجرایی گردد؛ البته که ظرفیت تخمین زده شده در محاسبات، ‌همیشه باید ۱۰ درصد بیشتر در نظر گرفته شود.

محل نصب سیستم

قبل از هر چیزی عمر ساختمان را معین نمایید زیرا؛ اینکه شما در یک ساختمان قدیمی و یه مدرن زندگی می کنید در نصب حوله خشک کن ایساتیس تاثیر گذار است. چرا که در ساختمان های مدرن محل نصب وابسته به دکوراسیون داخلی یا سبک در نظر گرفته، معین می گردد. توجه داشته باشید در ساختمان های نوساز تمام پنجره ها و دیوارها در حالت عایق هستند و شرایط متفاوتی را نسبت به ساختمان های قدیمی که مجبور به یافتن سردترین دیوار برای عملکرد مطلوب تر هستیم، می باشد.

متراژ محل نصب

همانطور که اشاره نمودیم متراژ نقش اساسی در خرید نوع حوله خشک کن ایفا می کند چرا که تعداد لول ها وابسته به متراژ تعیین می گردد. به همین منظور فضاهایی با متراژ بالاتر سیستم حوله خشک کن ایساتیس با تعداد لول های بالاتری را پذیرا خواهد بود. برای پیشروی مطابق استاندار برای هر دو متر مربع یک سیستم ۱۰ لول، سه متر مربع ۱۴ لول و در پنج متر مربع ۱۷ لول و در فضایی با متراژ ده متر مربع ۲۴ لول میتوان بهره برد.

ارتفاع مناسب

برای تعیین ارتفاع وابسته به تعداد لول ها عمل نمایید. البته برای تعیین ارتفاع نیز مانند سایر ابعاد استاندار متعارفی در نظر گرفته شده است. این استاندارد عموما بین ۶۰ تا ۸۰ سانتی متر قرار دارد.

سخن پایانی

در این مبحث سعی کردیم علاوه بر معرفی حوله خشک کن ایساتیس، تمامی ابعاد و فاکتور های مرتبط به انتخاب و نصب را مورد بررسی قرار دهیم. تا اگر در این روزها با خود برای خرید حوله خشک کن با برندی مطرح کلنجار می روید، تمامی نگرانی های خود را به دست فراموشی بسپارید. با اطمینان کامل و کسب مشورت از متخصصین این حوزه برای خرید حوله خشک کن ایساتیس اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هیج محصولی در سبد نیست
تمامی قیمت ها بروز میباشد.
0