بررسی حوله خشک کن ایران رادیاتور

حوله خشک کن استیل

مقدمه

امروزه با پیشرفت علم و فناوری در جهت تولید وسایل و تجهیزات کاربردی مورد استفاده درمنزل به منظور کاهش هزینه های مصرفی، رضایت مندی دراستفاده از این تجهیزات رو به افزایش است که به عنوان مثال میتوان به حوله خشک کن اشاره کرد. حوله خشک کن نوعی رادیاتور است که اغلب درفضاهای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار میگیرد. از شاخص ترین آن‌ها می‌توان حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور را نام برد که علاوه بر ظاهر زیبا و ظرافت درطراحی، دارای نصب آسان و اشغال حداقل فضا در سرویس های بهداشتی را دارا هستند. پس برای آشنایی بیشتر با مزایای این وسیله‌ی حرارتی ادامه مطلب را از دست ندهید.

  • مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور
  • انواع حوله خشک کن از لحاظ جنس
  • انواع حوله خشک کن از لحاظ عملکرد
  • نکات حایز اهمیت هنگام نصب حوله خشک کن

حوله خشک کن ایران رادیاتور

مزایای حوله خشک کن

بررسی و آشنایی با مزایای حوله خشک کن ایران رادیاتور این امکان را به ما می‌دهد که با اطلاعات کافی و خیال راحت جهت انتخاب و خرید این محصول اقدام کنیم.

صرفه جویی در هزینه و انرژی

یکی از مزایای حوله خشک کن صرفه جویی و کاهش هزینه‌های مصرفی است که می توان آن را برای گرمایش محیط در فضاهای کوچک به جای رادیاتورهای معمولی نصب کرد.

سازگاری با کیفیت های متفاوت آب

طراحی این وسایل به گونه ای است که با انواع کیفیت‌های آب درمحیط‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف سازگارهستند.

دارای جنس‌های متنوع

حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور؛ علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی دارای جنس‌های متنوع نیز می باشند که شما می توانید با توجه به محیط و دکوراسیون فضای مورد استفاده، جنس مناسب را انتخاب کنید. ما در ادامه مطلب به أنواع مختلف جنس‌های آن اشاره خواهیم کرد.

جلوگیری از رشد قارچ‌ها و کپک‌ها

یکی از از نکات قابل توجه در مورد حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور توانایی این دستگاه در کنترل رطوبت فضا و حفظ دمای مشخص جهت از بین بردن کپک‌ها و قارچ‌هایی است که اغلب در محیط‌های مرطوب رشد می‌کنند.

قیمت مناسب

حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور، دارای قیمت‌های معقول و متفاوتی هستند و شما با انتخاب وخرید هر کدام از آن‌ها قیمت بسیار مناسبی را پرداخت خواهید کرد.

انواع حوله خشک کن از لحاظ جنس متریال

حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور را بر اساس جنس می‌توان به سه دسته تقسیم کرد : شیشه‌ای، آلومینیومی و استیل.

حوله خشک کن شیشه‌ ای

از جمله مزیت‌های حوله خشک کن شیشه‌ای، می توان به پخش یکنواخت گرما در سطح حوله خشک کن، وزن کمتر نسبت به حوله خشک کن آلومینیومی و همچنین مقاومت حرارتی بالای شیشه‌ی مورد استفاده اشاره کرد. علاوه بر آن حوله خشک کن‌های شیشه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی ساخته می شوند و جنبه‌ی تزیینی نیز دارند.

نصب انواع این حوله خشک کن‌ها بسیار آسان بوده و می‌توان آن‌ها را به هر دو صورت افقی و عمودی در فضای دلخواه نصب کرد. همچنین مقاومت بالا در برابر رسوب و خوردگی و صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف انرژی از دیگر مزایای این نوع از حوله خشک کن میباش حوله خشک کن آلومینیومی

از جمله مزایای حوله خشک کن آلومینیومی ایران رادیاتور، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی است‌؛ علاوه بر آن این محصول بسیار سبک است و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و اغلب با رنگ کوره‌ای سفید پوشش داده می شود و قابلیت نصب به دو صورت لوله ای و تخت را دارا می باشد.

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن استیل

یکی از مزیت های این نوع از حوله خشک کن‌ های استیل ایران رادیاتور، دوام طولانی مدت به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ در ساختارش می باشد و می توان آن را سالیان سال بدون نگرانی در حمام نگهداری نمود. این حوله خشک کن‌ها به دو صورت ساده و رنگ شده در بازار قابل دسترسی هستند. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از رنگ پریدگی؛ نمونه‌ی رنگ شده آن را خریداری نمایید.

قابل ذکر است که وزن این نوع از حوله خشک کن نسبت به دیگر انواع حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور بیشتر است و همچنین نصب آن تا حدودی سخت‌تر می‌باشد؛ اما این رادیاتور از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و شکستگی برخوردار است و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار عرضه می‌گردد.

 

انواع حوله خشک کن از لحاظ عملکرد

حوله خشک کن‌های ایران رادیاتور از نظر عملکرد به دو دسته حوله خشک کن‌های برقی و حوله خشک کن‌های هیدرونیکی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

حوله خشک کن برقی

این نوع از حوله خشک کن‌ها نصب بسیار آسانی دارند و متناسب با طرح و مدل انتخابی قابل نصب بر روی دیوار هستند.

حوله خشک کن‌ های برقی ایران رادیاتور کاملا مستقل از سیستم گرمایشی هستند و بدون نیاز به آب و تنها با کمک کابل‌های سیلیکونی به کار رفته در ساختار خود قادر به گرم کردن میله‌های حوله خشک کن هستند.

قابل ذکر است که بیشترین حد تولید حرارت توسط این نوع از حوله خشک کن‌ها ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات می باشد و حداقل ۱۵ دقیقه زمان برای گرم شدن دستگاه زمان نیاز است.

حوله خشک کن هیدرونیکی

نصب این مدل از حوله خشک کن‌ها به آسانی مدل برقی نیست و برای نصب نیاز به تکنسین لوله کش می باشد که با توجه به محیط مورد استفاده، قابل نصب به کف یا دیوار می‌باشند.

این مدل از حوله خشک کن‌ها، وابسته به سیستم گرمایشی آب داغ منزل هستند و عبور آب داغ از درون میله‌ها موجب گرم شدن آن‌ها می شود‌ ولی به خاطر وابستگی این نوع حوله خشک کن‌ها به سیستم گرمایشی منزل این مدل از حوله خشک کن‌ها عملاً در تابستان کاربردی ندارند؛ اما می‌شود برای رفع این مشکل، از حوله خشک کن‌های دو گانه سوز استفاده کرد.

نکات حائز اهمیت در هنگام نصب حوله خشک کن ایران رادیاتور

حوله خشک کن‌ها نصب به نسبت راحتی دارند‌؛ با این حال هرگونه اشتباه در نصب، موجب اثر گذاری منفی بر بازدهی و عملکرد دستگاه می شود. پس به شما توصیه می‌کنیم نصب را به یک متخصص بسپارید؛ اما با این حال اطلاع از موارد زیر خالی از لطف نیست.

 

  • در صورت نیاز سرویس بهداشتی به بازسازی و رنگ آمیزی حتما این کار را قبل از نصب حوله خشک کن انجام دهید.
  • جهت جلوگیری از هدر رفتن گرما دیوار پشت رادیاتور حوله‌ای را عایق بندی کنید.
  • حوله خشک کن را در سردترین نقطه از حمام یا سرویس بهداشتی نصب کنید؛ برای مثال نزدیک به در و پنجره بهترین مکان برای نصب دستگاه می باشد.
  • برای نصب حوله خشک کن ایران رادیاتور بر روی دیوار باید فاصله استاندارد از کف که چیزی حدود ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است را رعایت کنید.
  • به فاصله دستگاه از دیوارهای اطراف و سایر موانع و وسایل موجود در محیط توجه کنید که این فاصله باید حداقل به اندازه ۱۰ سانتی متر باشد.
  • به طور معمول شیر رفت و برگشت در این نوع از رادیاتورها در قسمت پایینی دستگاه قرار می گیرد.
  • تشخیص ورودی و خروجی حوله خشک کن یکی از نکات اصلی در هنگام نصب است که به طور معمول، شیری که در قسمت راست قرار میگیرد به عنوان ورودی و شیر سمت چپ در نقش خروجی شناخته می شود؛ ولی این موضوع بستگی به نوع لوله کشی هم دارد و باید در هنگام نصب به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

سخن آخر

با در نظر گرفتن مطالب گفته شده، باید در هنگام خرید حوله خشک کن، تمامی مزیت‌ها و معایب این دستگاه را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید تا بهترین و مناسب‌ترین مدل را متناسب با فضای ساختمان خود انتخاب کنید.

با توجه به وجود برندهای مختلف در بازار، قطعاً برند سازنده‌ی کالا یکی از مهمترین نکات برای خرید محصول با کیفیت به شمار می رود که برند ایران رادیاتور یکی از بهترین تولید کنندگان در این عرصه است و تمامی محصولات خود را با مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تولید و روانه‌ی بازار می‌کند.

شما می توانید از خدمات متخصصین با تجربه ایران رادیاتور در نصب حوله خشک کن خود کمک بگیرید تا دستگاهتان بیشترین کارایی و دوام را داشته باشد.

امیدواریم نکات ارائه شده در این مقاله اطلاعات مفید و ارزشمندی را در خصوص انواع حوله خشک کن و ویژگی‌های آن در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد.

2 thoughts on “بررسی حوله خشک کن ایران رادیاتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هیج محصولی در سبد نیست
تمامی قیمت ها بروز میباشد.
0