حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن های بوتان

حوله خشک کن بوتان

محصولاتی که امروزه تحت عنوان حوله خشک کن به بازار می‌آیند، در بخش رادیاتورها قرار می‌گیرند؛ که می‌شود آن‌ها را در بخش‌های مختلف و مورد نیاز منزل نصب کرد مانند: سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و…. بوتان در سطح خاورمیانه یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان رادیاتور آلومینیومی، می‌ باشد. محصولات مختلف بوتان مانند حوله خشک‌کن‌های آن ویژگی‌های متنوعی دارد. رادیاتور و حوله خشک‌ کن‌ های بوتان از سایر محصولات گرمایشی زیباتر و جلوه ی بیشتری دارند.

حوله خشک کن بوتان

معرفی حوله خشک ‌کن بوتان

رادیاتور یا حوله خشک ‌کن 14 لول بوتان از جنس آلیاژ فولادی می‌باشد حوله خشک‌کن‌هایی با آکس 500 میلی‌متر مورد استفاده قرار می‌گیرند. نحوه کار آن‌ها به این صورت است که با گردش آب گرم در لوله‌های رادیاتور باعث می‌شود گرمای خودش را از دست داده و انتقال آن به محیط می‌شود.

کاربرد حوله ‌خشک‌ کن بوتان

از کاربرد های حوله خشک‌ کن ‌ها علاوه بر خشک کردن حوله ها می‌ توان به خشک کردن دستمال و لباس ‌های کوچک، رخت آویز، عنصر دکوری و… اشاره کرد. هم­چنین حوله خشک ‌کن می ‌تواند رطوبتی که در حمام است را از بین ببرد و از جلوگیری شیوع بیماری‌ های پوستی، قارچ و باکتری ها جلوگیری کند. به علاوه این وسیله برای گرم کردن محیط های کوچکی مانند آشپزخانه، راهرو، انباری و… بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

ویژگی ‌های حوله خشک ‌کن بوتان

از مهم ‌ترین ویژگی ‌های حوله خشک‌ کن بوتان می توان به این مورد اشاره کرد که نشتی ندارد. ظرفیت بالای حرارتی این محصول موجب می‌ شود تا با سایر سیستم‌ های گرماشی اطراف خود به خوبی سازگاری پیدا کند. همچنین به دلیل استفاده آن بر روی این محصول در برابر زنگ زدن بسیار مقاومت بالایی دارد و هیچ ‌گونه آلودگی و مشکلی برای محیط زیست به وجود نمی ‌آورد. تفاوت عمده‌ ای که این مدل محصولات با هم دارند، در جنس هر مدل و فاصله بین پره‌ ها است.

این شرکت محصولات تولید شده خود را طبق استاندارد ها آزمایش می‌ کند و سپس آن را در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهد. همچنین از دیگر ویژگی های بسیار حائز اهمیت این محصول می توان به 5 سال ضمانت کالا و خدمات پس از فروش اشاره کرد که تا حدی از نگرانی مصرف کننده پیرامون خرابی احتمالی حوله خشک کن می کاهد.

اجزا و طریقه ی کار با حوله خشک‌ کن

این محصولات از لوله ‌هایی تشکیل شده اند که آب گرم در میان آن ‌ها می‌چرخد که دلیل گرم شدن حمام یا سرویس همین تبادلی است که بین لوله ‌ها و محیط می‌ شود و سپس بلافاصله رطوبت موجود در لوله ‌ها از بین می ‌رود. از آب ‌گرم ‌کنی که در موتورخانه یک ساختمان موجود است، برای گرم کردن حوله خشک ‌کن ‌ها استفاده می‌ شود؛ یعنی اینکه کدام مدل حوله خشک‌ کن مناسب یک ساختمان است بر اساس نوع گرمایش موجود در آنجا تعیین می ‌شود.

مشخصات حوله خشک ‌کن بوتان

از مهم ‌ترین مواردی که در خرید این محصول مهم و حائز اهمیت است، ابعاد و اندازه آن است که باید در نظر بگیریم که آیا در فضای حمام یا سرویس مورد نظر جا می‌ شود یا خیر و همچنین جالب است بدانید تعداد افرادی که در خانه زندگی می ‌کنند، در نوع محصول خریداری شده تاثیرگذار است. نکته قابل توجه دیگر درباره حوله خشک کن ها، توان آن هاست.

در واقع، توان حراراتی لوله خشک ‌کن ها ارتباط مستقیم با ابعاد و اندازه ی آن ها دارد و در این حالت مصرف انرژی به حداقل خود می ‌رسد. متریال این محصولات به دسته‌ های فولادی، آلومینیومی و شیشه ‌ای تقسیم بندی می ‌شود. اما در این بین، حوله خشک‌ کن ‌های فولادی بیشتر عمر می‌ کنند و ضد زنگ هستند و حوله خشک‌کن ‌هایی دارای با قیمت مقرون به صرفه تری هستند.

کارکرد حوله خشک کن

این محصولات از لحاظ کارکرد به دو دسته آبی و برقی دسته بندی می ‌شوند. حوله خشک ‌کن های برقی لوله ندارند و دارای ویژگی‌ های مثبتی مانند ضدزنگ، سبک و… هستند. در نوع آبی این محصول سیستم حرارتی مثل پکیج در آن کار می‌ کند. در حقیقت، نوع حوله خشک‌کن منجر به سیستم گرمایش یک ساختمان می ‌شود. قابلیت کارکرد انواع سیستم گرمایشی به صورت پکیج شوفاژ دیواری، موتورخانه، سیستم خورشیدی است

خرید حوله خشک‌ کن بوتان

اولین ارزش این رادیاتور ها ارزش زیبایی است که برای فضا دارد. هم­چنین این محصولات به سرعت می ‌توانند حوله و لباس ‌های کوچک ما را خشک کنند. در کنار مزایایی که این نوع حوله خشک کن دارد، قاعدتا معایبی را هم به همراه دارد. از معایب این حوله خشک کن می توان به مواردی همچون پوشش مقداری از لوله و بدنه ی آن، انرژی مورد نیاز، زمان صرف شده و… برای وارد کردن اتاق به دمای بزرگ ‌تر اشاره کرد.

یک عیب دیگری که وجود دارد این است که وقتی سایز محصول بزرگ تر می ‌شود، فضای اتاق هم به طبع آن بزرگ ‌تر است؛ لذا ارزش زیبایی و مقدار گرما در اتاق پایین می ‌آید. پس باید قبل از خرید مقایسه و دقت کرد که چه حوله خشک ‌کنی را باید خرید. مثلا محصولی که عمدتا در حمام نصب شود اما می ‌توان در هر محیط با رطوبت مناسب نصب شود، در ساختمان‌ های امروزی که کامل عایق بندی می‌ شوند، زیاد جنبه تزیینی و زیبایی ندارد، اما در ساختمان ‌های قدیمی یک حوله خشک ‌کن در سرد ترین قسمت حمام نصب می ‌شود که عملکرد آن را بسیار بهبود می ‌بخشد.

حوله خشک کن های بوتان

انواع حوله خشک کن های بوتان

انواع مختلفی از حوله خشک‌کن ‌های بوتان با متریال، ابعاد و… مختلفی وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی کرده ایم.

  • نوع اول؛ حوله خشک‌کن 10 لول بوتان با عرض 53 و ارتفاع 63 سانتی متر و آکس 50 سانتی‌متر
  • نوع دوم؛ حوله خشک‌کن 14 لول بوتان دارای عرض 53 و ارتفاع 62 سانتی متر و آکس 50 سانتی متر
  • نوع سوم؛ حوله خشک‌کن 19 لول بوتان، دارای عرض 53 و ارتفاع 80 سانتی متر و آکس 50 سانتی متر
  • حوله خشک‌کن برقی بوتان

در پایان استفاده از این محصولات علاوه بر گرمایش می ‌تواند موجب زیبایی نیز شود، به ویژه اینکه امروزه حمام به عنوان یک جای مهم و شیک در منزل به شمار می ‌آید. درست است که ابعاد این محصولات و متریالشان مشخص است اما، عواملی همچون نوسان نرخ ارز، قیمت متریال و قطعات مورد استفاده و برخی عوامل دیگر، در تعیین قیمت این محصولات موثر هستند؛ بنابراین با توجه به این فاکتور ها امکان تعیین قیمت ثابت و مشخصی برای این محصولات وجود ندارد.

مزایای حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار مزایای بسیار بی نظیری دارد که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره کرده ایم.

  • قیمت مقرون به صرفه
  • دارای توان حرارتی بالا
  • سهولت و سرعت در نصب
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • 5 سال ضمانت از تاریخ تولید
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی
  • انتقال سریع و یکنواخت گرما
  • تنوع در ابعاد، توان، ظرفیت و…
  • ساخته شده بر حسب فناوری ایتالیا
  • بدون نشتی با بهره گیری از فناوری بریزینگ
  • قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی
  • دارای استاندارد ملیایران و نشان کیفیت اروپا CE
  • دارای پوشش رنگ الکتروستاتیک با کیفیت و ماندگاری طولانی مدت

سخن آخر

در این مقاله به طور کامل به نقد و بررسی حوله خشک کن بوتان و بیان مزایا، معایب و کارکرد این محصول پرداختیم. این محصول در سال های حضور خود در بازار سهم قابل توجهی از رضایت مشتری را خود اختصاص داده است. در پایان شایان ذکر است که میزان رضایت مشتری از یک محصول به طور کلی به توقع مشتری از عملکرد محصول و جنبه های ظاهری آن بستگی دارد و  تا حد زیادی نسبی است.

در رابطه با نقد و بررسی محصولات فقط می توان دیدگاه های موجود را بررسی کرد و آن ها را با معیارهای مشتری تطابق داد ،چون ممکن است نتیجه گیری نهایی از نقطه نظر های متفاوت در  مصرف کنندگان مختلف ، مغایر باشد. در این گفتار اطلاعات به دست آمده از دیدگاه های موجود و بررسی های تئوری استخراج شده اند ، امیدواریم با ارائه این اطلاعات  به انتخاب شما کمک کرده باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هیج محصولی در سبد نیست
تمامی قیمت ها بروز میباشد.
0