خرید حوله خشک کن به همراه نصب

نصب حوله خشک کن

خرید حوله خشک کن به همراه نصب

حوله خشک کن ها رادیاتور هایی کاربردی هستند که علاوه بر استفاده برای خشک کردن حوله و گرمایش محیط های کوچک جنبه دکوراتیو هم دارند. اگر شما هم  دوست دارید با خرید یک حوله خشک کن زیبا، گرمایش محیط حمام، آشپزخانه یا سایر فضا های کوچک خود را تامین کنید، انتخاب یک حوله خشک کن مناسب احتمالا اولین چالشی است که با آن رو به رو می شوید. نصب حوله خشک کن در محل مناسب هم هم بر عملکرد و هم بر جنبه ی تزیینی و دکوراتیو این محصول تاثیر گذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید حوله خشک کن به همراه نصب با ما همراه باشید.

نصب حوله خشک کن

فاکتور های موثر در خرید

زمانی که قصد خرید یک حوله خشک کن  کارآمد و ایده آل را دارید باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. توجه به فضایی که قصد خرید حوله خشک کن برای آن را دارید اولین مرحله برای یک خرید موفق است. یک حوله خشک کن مناسب باید ابعاد متناسبی داشته باشد تا هم بتواند محیط را به خوبی گرم کند و هم زیبایی بیشتری به فضا بدهد. طرح و مدلی که شما انتخاب می کنید تاثیرات  مهمی بر جنبه دکوراتیو حوله خشک کن می گذارد. امروزه مدل های مختلفی از حوله خشک کن ها در طرح ها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند.

دقت کنید که طرحی که انتخاب می کنید لزوما باید تناسب زیادی با فضای در دسترس برای نصب حوله خشک کن داشته باشد. مورد دیگری که هنگام خرید یک حوله خشک کن اهمیت دارد نحوه عملکرد دستگاه است. به طور کلی حوله خشک کن ها یا به صورت برقی کار می کنند و یا به سیستم گرمایش ساختمان وصل می شوند، خرید حوله خشک کنی که سازگاری بیشتری با نحوه عملکرد آن در ساختمان وجود دارد، اولویت بالاتری دارد.

بدیهی است که قیمت حوله خشک کن و نصب آن هم در خرید حوله خشک کن  حائز اهمیت هستند. انواع مختلف حوله خشک کن ها با متریال مختلف از جمله  شیشه، استیل، آلومینیوم و… در دسترس هستند که قیمت هر کدام از آن ها بسته به نوع عملکرد، اندازه و طراحی متفاوت است. خرید حوله خشک کن که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد هم فاکتور مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

همچنین بخوانید : خرید حوله خشک کن در شهریار

خرید حوله خشک کن

نصب حوله خشک کن

برای نصب رادیاتور حوله خشک کن ها ابتدا باید این را بدانید که رادیاتور را باید  درب یا پنجره نصب کنید و دیوار پشتی حوله خشک کن را نیز عایق سازی کنید. حال در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل نصب حوله خشک کن آشنا شوید.

  • در مرحله اول حوله خشک کن را به صورت دقیق اندازه گیری کنید و با تراز از صاف بودن رادیاتور مطمئن شوید. زنانی که پایه های حوله خشک کن را اندازه گیری کردید، روی دیوار علامت گذاری کرده و تراز کنید.
  • در مرحله دوم جاهایی که قبلا نشانه گذاری و تراز شده را با در نظر گرفتن مسیر عبور سیم و لوله سوراخکاری کنید ولی احتیاط کنید که سیم و لوله های ساختمان را سوراخ نکنید.
  • پایه های دیواری رادیاتور حوله خشک کن را در سوراخ های ايجاد شده پیچ کنید.
  • حال پلاستیک پایه های دیواری رادیاتور را در شیار های پایه های دیواری آن قرار دهید و در محل چفت کنید.
  • در این قسمت از نصب حوله خشک کن، مغزی ها را به صورت رفت و برگشت در پایین حوله خشک کن با نوار PTFE با استفاده از آچار به یکدیگر متصل کنید.
  • شیرهای ربع گرد رادیاتور را به مغزی ها با نوار PTEF را با استفاده از آچار و ابزار مورد نیاز نیز متصل کنید.
  • شلنگ های ارتجاعی فلزی حولهدهشک کن را به صورت رفت و برگشت دیوار با نوار PTFE با استفاده از آچار وصل کنید.
  • هم‌چنین شلنگ های ارتجاعی فلزی را به شیر های ربع گرد با نوار PTFE متصل کنید.
  • در این قسمت از نصب حوله خشک کن را از حلقه های پشت آن به پایه های دیواری به صورتی که نشان تجاری روی شیشه در پایین قرار بگیرد آویزان کنید تا حوله خشک کن به صورت استاندارد نصب شود.
  • شیر های ربع گرد رادیاتور حوله خشک کن را باز کنید.
  • حوله خشک کن را مانند رادیاتور های دیگر به طور کامل هواگیری کنید تا سیکل گرمایشی در آن به صورت درست و کامل انجام شود.
  • برای اطلاع بیشتر لازم به ذکر است که در یک قسمت رادیاتور حوله خشک کن دریچه سر بسته است و در قسمت دیگر آن شیر تخلیه هوا قرار دارد تا هر زمان نیاز به هواگیری رادیاتور بود، با پیچ گوشتی مخصوص هواگیری حوله خشک کن را انجام دهید.

خرید حوله خشک کن به همراه نصب

خرید حوله خشک کن به همراه نصب آن چه مزیتی دارد؟

در رابطه با خرید حوله خشک کن همراه با نصب قابل ذکر است که افراد فنی ترجیح می دهند که عمل نصب رادیاتور را خودشان انجام بدهند ولی لازم به ذکر است که یک خطای کوچک در نصب ممکن است که رادیاتور را خراب کند و یا موجب اختلال در روند آن شود؛ بنابراین بهتر است نصب رادیاتور حوله خشک کن را به تکنسین های متخصص در این زمينه بسپارید. تکنسین ها به راحتی در سریع ترین زمان حوله خشک کن را نصب می کنند و اگر شما سوالی در رابطه با نحوه عملکرد و یا نگهداری از آن و… داشته باشید به خوبی پاسخ می دهند.

لازم به ذکر است که تکنسین های متخصص در زمینه نصب حوله خشک کن، عمل نصب را هم به صورت ایمن و مطمئن و هم به صورت کاملا رایگان انجام می دهند. نکته مهم دیگر در رابطه با خرید حوله خشک کن به همراه نصب هم گارانتی و خدمات پس از فروش به محصول تعلق می گیرد و هم کارشناس نصب می تواند در انتخاب بهترین جا برای نصب حوله خشک کن به شما کمک کند.

خرید حوله خشک کن به همراه نصب آن چه مزیتی دارد؟

سخن آخر

در این مقاله به طور جامع اطلاعاتی درباره خرید حوله خشک کن به همراه نصب در اختیار شما قرار داده شد. با توجه به مزایایی که خرید حوله خشک کن به همراه نصب توسط تکنسین های متخصص دارد؛ بنابراین بهتر است که هنگام خرید رادیاتور حوله خشک کن در خواست نصب آن را هم بدهید. فروشگاه اینترنتی لوتوس رادیاتور یک فروشگاه معتبر و با سابقه در زمینه فروش انواع حوله خشک کن است که شما می توانید برای خرید حوله خشک کن به همراه نصب به سایت  lutosradiator.comمراجعه کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هیج محصولی در سبد نیست
تمامی قیمت ها بروز میباشد.
0