حوله خشک کن دست دوم بخریم یا خیر؟

حوله خشک کن

آیا حوله خشک کن دست دوم ارزش خرید دارد؟

در چند سال گذشته در بیشتر خانه های ایرانی شاهد استفاده از تجهیزاتی همچون رادیاتور و… هستیم. دستگاه حوله خشک کن که در گروه محصولات رادیاتور قرار می گیرد امروزه در بیشتر خانه ها وجود دارد. در حالی که در زمان ورود خود به بازار تنها در هتل ها و خانه های لاکچری وجود داشت. همین مطلب نشان می دهد که حوله خشک کن تا چه اندازه ای محصولی کاربردی می باشد که در مدت زمان کمی فروش بالای داشته و راه خود را به بیشتر خانه ها یافته است. ‌ هدف از بکارگیری این دستگاه ایجاد محیطی گرم در حمام، کاهش رطوبت و همچنین در کنار آن در برخی موارد از حوله خشک کن برای خشک نمودن حوله و دستمال بهره می برند. همه ای این موارد موجب شده است که اگر شما بخواهید حوله خشک کن را خریداری نمایید دچار سردرگمی شوید و احساس نگرانی در شما شکل گیرد. این مسئله زمانی خود را بیشتر نشان می دهد که بخواهید حوله خشک کن دست دوم خریداری کنید. در نتیجه ما موضوع مقاله امروز خود را به این سوال که آیا حوله خشک کن دست دوم ارزش خرید دارد؟ اختصاص داده ایم تا هر آنچه که نیاز است در زمان خرید مد نظر قرار دهید را برایتان بازگو نماییم.

خرید حوله خشک کن

نکاتی برای خرید حوله خشک کن

در ابتدا برایتان مطرح کنیم که اگر امکان و  بودجه ای کافی برای خرید حوله خشک کن را دارید بهتر است که دور حوله خشک کن دست دوم را خط بکشید. چرا که راندمان و عملکرد بالای نداشته  و نیاز به تعمیر خواهد داشت. ولیکن اگر به هر دلیلی می خواهید حوله خشک کن دست دوم خریداری کنید بایست نکاتی را مد نظر قرار دهید.

دقت به جنس بدنه

حوله خشک کن های موجود در بازار به وسیله برند های مختلف که متریال مختلفی اعم از استیل، فولادی، آلومینیومی و شیشه ای بهره برده اند تولید شده است. هر یک از موارد بیان شده مزیت های مخصوص خود را دارند که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

حوله خشک کن شیشه ای

این نوع از مقاومت بالای به دلیل بکارگیری شیشه با دوام داشته و وزن سبک آن بهترین مزیت آن می باشد در نتیجه به سهولت می توان فرآیند تعبیه حوله خشک کن شیشه ای را طی نمود. طراح های متعددی داشته و دست شما از این بابت باز است. همچنین اگر از فروشگاه معتبری آن را خریداری کرده باشید متوجه می شوید که در کاهش بیست درصدی مصرف انرژی نقش دارد. ولیکن با خرید نوع دست دوم آن این قابلیت دیگر در اختیار شما نخواهد بود. با وجود آنکه از شیشه ای مقاوم برای ساخت این محصول استفاده شده است ولیکن بهتر است که نوع دست دوم آن را خریداری نکنید چرا که به مرور زمان احتمال خرابی آن افزایش می یابد.

حوله خشک کن آلومینیومی

این نوع یک محصول زیبا و کاربردی برای دکوراسیون به حساب می آید ولیکن به شرطی که دست دوم نباشد. در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم بوده در نتیجه در صورت خرید آن برای مدت طولانی کار خواهد کرد. در صورت خرید دست دوم لوله خشک کن آلومینیومی  انتظار این را نداشته باشید که محصولی زیبا با بدنه سالم در اختیار شما قرار گیرد. چرا که نحوه نگهداری و سرویس دوره ای از اهمیت بالای برخوردار است.

حوله خشک کن فولاد

به دلیل آنکه از متریال فولاد و استیل استفاده شده است کیفیت بالای داشته و ضد زنگ خواهد بود. از قابلیت های مهم حوله خشک کن فولادی می توان به مقاوم در برابر ضربه و رسوب اشاره نمود. در صورت ورود ضربه راندمان کاری حوله خشک کن کاهش خواهد یافت. به همین دلیل است که توصیه می کنیم به هیچ وجه دست دوم این محصول را خریداری نکنید.

قیمت حوله خشک کن ها 

یکی از پارامتر های که موجب می گردد که شما با سراغ حوله خشک کن دست دوم بروید قیمت می باشد. با وجود آنکه  حوله خشک کن دست دوم قیمت پایینی دارد ولیکن به همان اندازه عملکرد پاینی نیز خواهد داشت. حوله خشک کن های بسیار متعدد از برند های مختلف وجود دارد که کیفیت تضمینی به همراه قیمت مناسب ارائه می دهند که شما را از دردسر های خرید حوله خشک کن دست دوم رها می سازد.

کلام پایانی

زماتی که شما حوله خشک کن دست دوم را خریداری می کنید بایست نکاتی بسیاری را مد نظر قرار دهید. زمانی که شما حوله خشک کن پلمپ شده از کارخانه سازنده و مجموعه معتبر تهیه می کنید گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیارتان قرار می گیرد. در نتیجه خیال شما از بابت محصول خریداری شده  راحت خواهد بود. این گونه موارد در رابطه با نوع دست دوم وجود ندارد.  نگهداری و سرویس آن به سختی خواهد بود و همواره مشکلاتی به همراه خواهد داشت. اگر تا به اینجای مقاله را مطالعه کرده باشید به خوبی پی برده اید که تهیه حوله خشک کن دست دوم ارزش این همه زحمت را  ندارد. شما همچنین می توانید جهت بررسی و خریدن حوله خشک کن از این لینک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • هیج محصولی در سبد نیست
تمامی قیمت ها بروز میباشد.
0